Fortfarande sjuk :(

Kommentera
Temperaturen var låg på morgon, runt 2 grader och det kliade lika mycket i drag nerverna som i näsan. Men tyvärr var det bara att dra täcket över huvudet igen. Jag är fortfarande sjuk och trycket runt näsan börjar att försvinna men är inte tillräckligt bra för att jag ska anstränga mig. Halsen har gett med sig och det går nu att äta normalt. Skönt att ha en underbar sambo sådana här dagar som kan ta hand om hundarna. Dagen har spenderats liggandes eller halvliggandes i soffan med täcken och snor papper, med datorn i högsta hugg för att kunna ta emot anmälningar till Allhelgonadraget och svara på frågor. Har även tagit emot bidrag till fototävlingen som kom ut igår. Nu till kvällen fick dock hundarna komma ut. Jossan, Tove, Joel och Frida hade träning så de var snälla och tog med mina hundar så dom fick träna också. Tyvärr så har jag strukit mig från tävling i helgen då jag behöver återhämta mig och bli frisk innan jag tävlar. Men det ser ut som om Zero och Maggie ev får tävla ändå dock med andra. Nu blir det att krypa till sängs och bli frisk.