Röd näsa och sega knän

Kommentera
Nu känner jag mig verkligen tacksam över att sambon körde hundarna idag. Jag har inte orkat med många knop förutom att tala med Malin, rasta hundar och fräsa näsan. Näsan är helt röd och öm medans knäna och resten av kroppen är helt seg.
Daren hade använt någon app så jag kunde se hur det hade gått. Vad jag kunde se på appen så var det väldigt mycket upp och ned i stället för den raka fina linjen. Men han har tydligen cyklat på ordentlig med dom då de hade en väldigt hög Max hastighet. Men för övrigt hade de legat ganska bra på medel på 7.9 km. Nöjd ändå även att jag hade villat köra träningen och se hur de gick, justera, bromsa, öka osv men nu fick jag sova i alla fall. Hundarna verkar otroligt pigga efter helgen och var det redan igår. Eller Ja Zero gjorde ju inte direkt så mycket så han kan jag förstå att han var pigg, men Maggie har varit lika pigg om inte ännu piggare.
För att få bukt med denna förkylning och halsont åkte jag till affären och köpte in det mesta, men det blev både nya vitaminer, fiskolja och nå tabletter, nu ska vi bli frisk. Nu innan jobbet gjorde jag i ordning men egna juice men juicepressen som vi har, smakar jätte gott och hoppas alla vitaminer och mineraler slänger ut förkylningen nu.
 
Apelsin, mandarin, äpple, honungsmelon och vindruvor pressade och nu fyllda i en sjuk kropp, får se om det har gjort någon nytta tills i morgon eller om det hjälper mig redan i natt att känna mig piggare. :)