En fartfylld Torsdag

Kommentera
Efter att ha jobbat en lång natt kom jag hem och tog hundarna på en promenad innan jag la mig och sov. Vid 14:15 hade vi tid hos Jönköpings Smådjursklinik för påfyllnad av vaccinationerna och Zeros laptospira. Det gick fort och smidigt och vi fick träffa en riktigt trevlig sköterska. Hon tävlade inom hästkörning. Ett kort och bra besök och dessutom kostade det inget. Är jätte glad att vi fått just Smådjurskliniken som sponsorer. För oss gjorde det jätte mycket som i stället kan lägga dessa pengar på startavgifter till tävlingar och bensin 😊 så stort tack
 
Sedan var det min tur. PT Johan på Friskis & Svettis i Jönköping körde bokstavligt talat skiten ur mig, vilket nu i efterhand känns asgrymt, men just då ville jag bara smällts bort i den svettpölen som breddes ut under mig. Senare på kvälle blev det handbollsträning. Så sjukt roligt, var si sådär 15-16 år sedan sist. Underbart att verkligen ha kört igenom kroppen totalt. Nu blir det vila och återhämtning tills på lördag morgon för min del.
 
 
Två stycken foton som jag verklige gillar. Foto: Nicole Carlsson