En lugn helg. Rabatt på Robur..

Kommentera
Denna helgen har vi tagit det väldigt lugnt. Dels för att både jag och Zero har träningsvärk, och dels för att vi behöver lite vila innan den kommande vecka som blir hektiskt med mycket att göra. Men vi har hunnit med en lite längre skogspromenad och ett pass simning med både Maggie och Zero.
Såhär kommer den kommande veckan att se ut för mig och hundarna.
 
Måndag- Morgon: Löpning/simning med båda hundarna
               Kväll: Waterwalk båda hundarna
Tisdag- Morgon: Kickbike/cykling med båda hundarna
             Kväll: Agility med Zero, efter det handboll för mig
Onsdag- Morgon: Kickbike/cykling med båda hundarna
               Kväll: Bandyträning
Torsdag- Morgon: Smådjuskliniken Eftermiddag: PT träning
               Kväll: handboll
 
Fredag- VILA
 
Det kan säkert komma att ändras lite under veckan, men detta är vad jag planerar.
 
Såg även att Vetzoo hade 10% rabatt på Robur, så det var jag ju tvungen att berätta. Använder själv Robur och är jätte nöjd.