Några timmar kvar 😝

Kommentera
Då var det dax, sista jobb natten och i morgon reser jag till USA. Känns lite ledsamt att lämna mina två älsklingar ( för att åka till min andra älskling). Men semestern börjat snart och det ska bli skönt, även om jag hade sätt att det var -20 och snöstorm i stället. Det rullar på med ID ( Irondog) också och jag och Jenny var hos PT Johan i tisdag. Så nu sitter jag här åter igen med träningsvärk. Inte lika kraftig som sist men det känns. Passet kändes mer intensivare och tuffare och jag hade svårt att hänga på, det var så fruktansvärt tungt och det var många gånger jag fick ta en snabb vila. Nu blir det att köra själv i några veckor och jag och Jenny har sagt att vi ska peppa varandra via FB, det kommer att behövas nu när vi inte har PT Johan. Får se om jag hinner blogga nått från USA. Hoppas på en annan sak också men det tar vi när jag är tillbaka 😜
 PT Johan, Jenny och Jag 😊