En underbar cykel tur

Kommentera
Vilken härlig morgon träning det blev för mig. Eftersom att jag skulle lämna bilen på verkstaden i Tenhult direkt efter jobbet så hade jag bestämt mig för att cykla hem där ifrån. En sträcka på ca 19 km. Stelheten från löpningen igår släppte ganska fort när jag kom igång och cyklade. Det var en riktigt skön tur trotts att mjölksyran gjorde sig påmind ca 10 gånger under turen. Under eftermiddagen och kvällen har höger foten börjat värka, svullnat och nu dunkar det i den. Alla redan överansträngd? Den är lindad så jag pallar med värken på jobbet men får nog ringa vårdcentralen i morgon om värken inte försvinner. Så här kan det ju inte börja. Träning för hundarna under onsdagen blir Agility uppe på klubben. Får se vad de säger om det. För min del får vi se om det blir korta intervaller. Kanske räcker att hem och sova lite och tejpa foten.