Vattenbands träning

Kommentera
Idag stod det vattenband på schemat för Maggie. Packade in hundarna och åkte till smådjurskliniken i Jönköping. Maggie var glad att vara tillbaka och drog hela vägen till rummet och hoppade upp på bandet. Hon arbetade på bra och blev faktiskt trött. Körde lite intervaller idag. Men det bästa hon vet kommer efteråt, torkningen med handduken. Man gnuggar och torkar och hon låter som en lite minigris ❤️ Maggies pass såg ut såhär: Maggie 20,5 kg 5 min på 4:an (skritt) 5 min på 7:an (trav) 1 min på 4:an (skritt) 2 min på 8:an (trav) 2 min på 9:an (trav) 1 min på 4:an (skritt) 2 min på 8:an (trav) 2 min på 9:an (trav) 4 min på 3-4:an (avskrittning) Även Diser fick prova på bandet idag. Hon tyckte det var jätte läskigt. Men för att vara första gången så jobbade hon på bra. Det blev mestadelens skritt för henne men vi provade på trav i någon minut också. Duktig tjej. En mycket nöjd Maggie ❤️
Disets första gång på bandet 😊