Hundgårdarna på plats

Kommentera
YES!!! Två hundgårdar är äntligen uppe. För ca 2 månader sedan besällde jag hundgårdssektioner för ca 80 kvm hundgård av ett företag som heter garaghuset.se allt verkade frid och fröjd tills jag fick ett mail om att jag var tvungen att betala in så att de kunde leverera sektionerna, jag hade valt att betala med faktura. Visst tyckte jag och betalade in och mailade tillbaka att allt var inbetalat och klart och att de kunde skicka varorna. Två veckor senare hade jag fortfarande inte hört något och försökte ringa dom utan större framgång. Provade igen dagen efter och fick då tala med någon som skulle kolla på mitt ärende och återkomma. Men i stället för att ringa upp så var det en helt annan person som mailade tillbaka och meddelade att man inte kunde leverera sektionerna då man inte hade burar att skicka dom i. Jag svarade att jag var riktigt arg då man bett mig betala just bara för att man skulle kunna skicka varorna. Jag fick mail tillbaka att de tidigast kunde leverera varorna i slutet av februari. Jag svarade bara att jag önskade att man betalade tillbaka pengarna snarast. Då fick jag ett mail om att man kunde skicka andra sektioner??! Mycket lustigt att de kunde skicka andra sektioner men inte de jag hade beställt. Jag frågade lite om de andra sektionerna men fick bara till svar om att all information fanns att hitta på hemsidan, vilket det inte fanns. Jag skrev åter igen att jag vill ha tillbaka mina pengar snarast. Det följande mailet var nästan ett hån. De sektioner de kunde skicka var till en hundgård som var på 9kvm.... Jag sa sätt in min pengar nu. Som tur är har jag haft möjligheten att ha mina hundar hos svärmor och svärfar, så de ska ha ett stort TACK.. Förra veckan beställde jag nya hundgårdar från ett företag TRAMPET.SE igår fick jag mina sektioner. Inget trams, snabb leverans och jag är jätte nöjd. Kan varmt rekomendera dom till andra och jag kommer att fortsätta att beställa mina hundgårdssektioner från dom. Så igår satte älskade Elias igång och bygga hundgårdar och idag står två stora hundgårdar klara för 3 hundar i varje. De har ingång till garaget där de har en varm och go plats att ligga på, så snart kan jag ta hem mina pälsklingar... Edda, Jojo och Zero granskar dom i skrivande stund. I morgon och några dagar framöver väntas jobb för min del och julfirandes. Sakta men säkert börjar det att sjunka in att jag faktiskt bor här uppe nu, åh jag älskar det.