Bruten tå 😕

Kommentera
Denna vecka började ju bra. Trav och simträning för hundarna och allt kändes bra. Boooom shackalack bruten tå!! Smärtan har varit hemsk de första dagarna ( det hände i måndags). Natten till tisdagen sov jag inte alls, åkte sedan till jobbet. Smärtan blev värre och jag fick komma in och träffa läkare. Inte för att man gör speciellt mycket med en bruten tå, eller ja man gör inget. Men jag fick smärtstillande utskrivet och ett varnande finger om att jag ska ta det lugnt i 2 veckor. Tanken var att fortsätta jobba i alla fall, men även där fick jag ge mig. Smärtan av att ha foten i en lite för trång skyddsko i 8 timmar, eller ja jag fick inte ens ned foten. Smärtstillande har jag fått för att klara av dagarna och inte ha för ont, men jag bör heller inte köra på ta tabletterna. Så jag hoppas att det snart ger med sig. Som tur är går det att aktivera hundarna ändå. De drar ju cykeln och vi åker till sjön där de får simträning genom att hämta bollen som jag kastar ut 😊 älskade hundar 😊 Frost en härlig schäfer hanne som är hos oss fram till söndag, då matte är på semester 😊
Underbara Zero ❤️