Travträning och simning

Kommentera
Travträning och simning Även denna vecka jobbar jag dubbelt, 05.50-14.00 på jobbet och 22.00-02.00 på flyget så träningen får bli som den blir. Idag kändes det bra och jag passade på att träna två hundar innan det blev lite sömn inför nästa jobb. Frost en stor schäfer hanne som är hos mig i en vecka, var första hunden ut. 5 km travträning och sedan ca 15-20 min simning. Sedan var det Zeros tur, lika där 5 km travträning och sedan simning 15-20 minuter. Han tvekar nästan inte alls nu vilket är jätte härligt. Han verkar också tycka att det är roligt vilket är en stor fördel. Just nu består simträningen av att kasta ut en boll och han hämtar den. Jojo har anlänt hem till Toleks Kennel, så ett steg närmare, om en vecka får jag träffa henne 😍 Lite härliga bilder från dagens simning 😊 Fina Frost 😊
Zero kämpar på i vattnet ❤️
Zero travar bredvid cykeln. Så länge han är kopplad i halsbandet så håller han sig bredvid cykeln vilket är en stor fördel 😊