Beaver trap trail

Kommentera
Äntligen på plats och har varit här sedan långfredags morgonen. Men som vanligt har jag inte hunnit uppdaterat pga mycket att göra och dålig mottagning. MEN jag har inte klagat. Jag har blivit väl omhändertagen som vanligt av alla goa människor. Lördagen provade jag på att köra spannet som jag ska tävla. Bra tryck och bra känsla helt enkelt redan från första turen. Vi körde ca 40 km och allt var bara underbart. Det svåraste för mig blir att inte tänka sprint.
På söndagen blev det en tur till men mycket kortare pga värmen. Hundarna matade på ordentligt ändå och trotts min tyngd på både mattan och piggbromsen gick det lika fort ändå.
Hundarna har nu vilat och idag registrerade vi oss och veterinären kollade igenom alla hundarna, så nu är det bara lite småpackning kvar och så startar vi 11.24 i morgon. Gissa om jag är nervös?!
Man hjälper ju till så gott man kan 😂 foto Martin
Som sagt man hjälper till så gott man kan, hänne byter man däck på nått 😂
Stort sett packad å klar, lite skillnad från sprinten 😊