På resande fot igen

2 kommentarer
Inatt kom vi hem till mamma och pappa i Voxnabruk ( Edsbyn) runt 2- tiden. Resan upp gick bra och hundarna har sovit hela vägen förutom ett stopp i Örebro, där de fick kisse paus och mat. I morse var jag uppe vid 7-tiden och passade på att köra två rundor med kickbike, då några av hundarna var väldigt rastlösa. Det blev Light och Vodka första rundan (5 km) och Edda, Opie andra rundan. Alla fyra tyckte det var skönt att få springa av sig och jag fick mest stå och bromsa. Resterande hundar körs ikväll. Efter två härliga rundor blev jag bjuden på frukost hos grannarna, riktigt bortskämd blir man när man kommer hem 😁 efter det fick även hundarna frukost och ligger nu och njuter på stakeouten. I eftermiddag blir det in på byn och träffa mina syskon för pizza och tjöt, sedan inget mer planerat, annat än att njuta och borsta hundar som fäller. På måndag morgon fortsätter vår resa uppåt till Norråker. Blir dock en avstickare i Sundsvall och hälsa på Malin och titta på söta valpar och tjöta lite. Längtar verkligen tills jag kommer upp, trotts att det inte finns någon snö. Första gången i Norråker utan snö 😳 Men denna gången är det inte spåren och tävlingarna som drar mig uppåt ☺️ Vill passa på att tacka Emeli Appelberg igen för fantastiska bilder 😊 Packad och klar för färd 😁
Finaste Zero❤️ Foto: Emeli Appelberg ( jo hon har erkänt att hon fastnat för Zeros ögon, inte den första 😂)
 
1 sillyshepherds.blogg.se:

skriven

Oj vilka fantastiskt vackra voffsar du har! 😍

Svar: Tack så mycket 😊
Emzy Husky Racing

2 Peter:

skriven

Dom fäller. Jo ja det är väl denna tiden man inte vill ha en Husky. 😝

Svar: Man vill alltid ha Husky 😁
Emzy Husky Racing