Träningsvärken börjar släppa

Kommentera
Träningsvärken har inte riktigt lagt sig ännu, men den har inte varit så illa som jag trodde att den skulle vara. Hundarna skulle behöva tränas men då det är rena isgator hemma så avstod vi träningen idag. Lite lösspring i skogen blev det dock ändå. Då låren och vaderna börjar kännas helt okey så hoppas jag kunna ta två löppass i morgon, förmodligen med två hundar åt gången, men vi får se. Alternativet är att några får följa med ut och springa lösa medans en stackare får jobba. Dagen hemma har ändå varit full med en massa måsten. Släp är bokat till nästa vecka, el, sopor, larm mm är överskrivet på den nya ägaren och jag har hunnit varit bort till markägaren och informerar. Det blev också en runda in till stan för att hämta ut den nya dressen men också för att införskaffa en ny dator och kamera. På fredag åker vi ner till Borås och blåstjärnans djursjukhus för att åter igen hålla föredrag. Så en ny dator var verkligen behövligt. Tack Elias för den snabba hjälpen med val av en bra dator. Jag skulle även ha hunnit fixa en ny mobil med abonnemang då 3 inte fungerar uppe i Norråker. Men det får jag ta en annan dag. 
Zero lite sotis på den nya dressen från Ridestore.se 😁