Vi utökar igen

Kommentera
Det händer saker hela tiden här vilket är jätte roligt. Ny hund är hos oss på prov. Hammer hämtades upp från Skåne i veckan som var. Så han ska kännas igenom ordentligt och vara med på träningarna för att se om han passar in hos oss, vilket vi hoppas på. I lördags bar det också iväg upp till Enköping där vi blev med släp. Jag har länge varit emot släp och är kanske lite fortfarande. Men vad fin och stor det var. Det låg mellan att uppgradera bilen eller släp. Jag är ju så nöjd med bilen och börjar bli trött på att byta bil varje år, så nu fick det bli släp. Men så nöjd är jag. Lätt, smidigt och man känner inte ens att det är på. Dagen idag har bestått av att plocka undan och städa upp lite på gården, packat och kollat till pommers hundar. Vi tog även en promenad i skogen där jag passade på att fota lite. Ska bara lära mig hur man gör om filerna så jag kan ladda upp bilderna 😂 Men de blir helt klart bättre och bättre. Nya hundgårdar är beställda upp till Norråker, så jag hoppas de hinner komma på plats tills vi kommer upp. Som sagt inte långt kvar nu. 4 nätter kvar på jobbet innan jag går av för sista gången på torsdag morgon. Då blir det att hämta släpkärran och börja packa innan pappa kommer ner. Vi hoppas att kunna åka direkt på fredag morgon. 
Tack till Vetzoo som ser till att hundarna har maten på plats när vi kommer upp. Jisses vad jag längtar nu 😁
 
Nya släpet 
 
Fotona som ligger på datorn som jag inte vet hur jag ändrar från IMG ännu 😂