Nu börjar förkylningen släppa

En kommentar
Då jag varit krasslig sedan onsdagen så har hundarna fått några extra dagars vila och nästa alla har fått egentid. Har bara orkat med att jobba för att sedan bädda ner mig i sängen, matat hundar och försökt äta själv. Astman har dock hållt sig borta vilket jag är glad för. I lördags orkade jag vara uppe och ute så pass mycket att båda hundgårdarna blev städade och fått nya vattenhinkar. Idag blev det i alla fall en tur med hundarna då de verkligen behövde röra på sig. Å vilket liv det blev när selarna kom fram. Alla utom Maggie fick gå, då hon vilar pga ett sår. Jojo bet av Eddas nackeline innan vi ens kommit iväg. Så bara att byta den. Unna som har varit som ett monster innan man kommer iväg, har lugnat sig vilket är en stor lättnad. Hundarna var otroligt pigga och drog på jätte bra. Lät dom springa på de första kilometrarna med lite lätt bromsning bara för att få av den värsta energin. Började sedan att bromsa ner dom så gott det gick. Men med taggade hundar så fick jag kämpa. Idag tyckte dom att det var extra kul. Till och med Zero sprang på bra trots regn och lera. Otroligt härligt att se dom hålla galoppen i över 13 km. Light och Mythra i led gör återigen ett riktigt bra jobb. Nu blir det nattjobb innan lite sömn för att sedan ut och köra några kilometer igen.
 
1 Anki:

skriven

Hej! Random läsare här som länge filurat på om jag ska skriva detta eller inte, men efter tid här gillar jag verkligen att läsa din blogg :D Så, om jag får vara sån...du kan inte tänka dig att ha en annan färg än svart som bakgrund? Jag blir helt snurrig i huvudet av bakgrunden och de vita texten ihop, måste verkligen koncentrera mig för att inte trilla av stolen hahaha! Hoppas du missförstår mig rätt?! :) Ha en fortsatt trevlig dag, mvh Anki!

Svar: Hej Anki och tack för ditt påpekande. Jag ska Avsolut försöka sätta mig ner och ändra detta.
Tack för att du påpekade det.
Med vänlig hälsning,
Linda
Emzyhusky Racing
Emzy Husky Racing