Min käraste syster❤

Kommentera
 
Min kära syster Alexandra❤ Vist att jag har haft det tufft i livet, men det går inte på långa vägar att jämföra mot vad min lillasyster haft det. I så många år har hon kämpat då hon känt på sig att nått inte stod rätt till med henne. Till slut fick hon det klart och på papper. Diagnostiserad med Borderline men det är inte det ända hon kämpat med. Hon har varit nära att ta sitt liv, men kämpat tillbaka. Hon har varit fast i drogträsket, men kämpat sig tillbaka och har nu varit utan droger nått år. Varje dag kämpar hon med sig själv, ångest, depression mm. Jag kan inte ens föreställa mig. Min lillasyster är bäst och jag älskar henne så mycket. Nu när jag ligger här med en ond handled i gips, har knappt kunnat sova pga smärta så skäms jag, när man inser att min älskade syster har kämpat så länge med sig själv och sina inre smärtor. Hon har valt att gå ut med sin diagnos och skriver öppet om sin psykiska ohälsa på sin blog. http://nouw.com/cherrykills/behind-the-scenes-i-mitt-liv-svartvita-l-28821964 Hon är så stark min vackra syster som fortfarande kämpar. Med detta blogginlägg vill jag bara berätta att all den smärta jag haft i mitt liv, är inte ens i närheten av din. Jag är så glad och tacksam att du inte gett upp utan valt att kämpa vidare trots motgångar på motgångar. Du är en hjälte och min stora förebild här i livet och du kommer alltid att vara min älskade lillasyster ❤