Tränar på jobbet

Kommentera
Har inte hunnit tänka så mycket efter SM, inte hunnit träna så mycket heller. Det blev jobb i stort sett direkt när jag kom hem. I går (fredags) gjorde jag illa handleden på jobbet då en bygel var stum så jag följde med en bit och det small still i handleden. Den är numera svullen och blå. Men har lindat den. Vi är lite ont om folk på jobbet och än värre blev det idag när chefen fick lämna med ambulanshelikopter. Han mår bra men ska förmodligen hålla sig still i några dagar/veckor ( axeln ur led). Idag jobbar jag mellan 08.30 och 20.45 men mellan 17-18 hade jag lite tid över så passade då på att köra ett tungt pass med flappysarna. Så underbart när man kan köra på jobbet 😁 Tidningen Ljusnan ringde och gjorde en intervjun efter SM läs nedan. Så roligt att de fortfarande följer mig trots att jag flyttade från Edsbyn 2000.