Det går framåt 😁

Kommentera
Börjar friskna till nu och det känns sjukt skönt. Längtar tillbaka till jobbet och vardagen. Maggie har varit helt tokig här hemma då jag inte kunnat tränat dom, Zero fick röra på sig lite i helgen då han var med på Skånedraget. Maggie där emot har bara varit hemma och sprungit lite med Eila som fick vara här under helgen. Så trotts att jag inte var helt okey i morse så måste hundarna tas omhand. Var ändå bättre än igår så orkade mer idag. Blev en kort men snabb tur på Kickbiken med dom båda. Riktigt bra tryck i hundarna. Dagen har rullat på bra och jag känner mig både starkare, bättre och jag känner att kraften i kroppen blir starkare och starkare. Så jag ser fram emot morgondagen och hoppas kunna gå tillbaka till jobbet redan då😁 
Nu har hundarna fått lite gått att tugga på när matte mår bättre 😜