En helt ny start.

Kommentera
Nu är det mycket som har hänt och det har länge varit läge att uppdatera. Men hela tiden har nya saker hänt. Men nu måste jag uppdatera. Vet inte riktig vart man ska börja bara. Vi börjar med det största nyheten kanske..
1 + 1 = 3 Ja en liten musher väntas 😁❤️ Tyvärr så har det inte varit en lätt start på graviditeten för mig. Läkarna trodde att jag hade en inflammation i ryggen, men det visade sig vara foglossning. Det värkar heller inte bli bättre. Sedan v.8 har jag haft fruktansvärt ont, kan inte sitta/ stå/ ligga för länge innan den konstanta molande värken går över till skarpare smärta. Vi hade gärna väntat med att meddela detta glädje besked till efter ultraljudet, men då många blev så undrande på inflammationen i ryggen och varför jag inte tog div mediciner/ kortison sprutor osv. Så valde vi att berätta lite tidigare. Inte nog med att ha värk konstant 24/7 så gör hormonerna sitt också. Äntligen har jag fått ett foglossnings bälte som gör det lite bättre. Nu klarar jag att gå lite längre än till postlådan 😊 En tuff start men vi hoppas det blir bättre. ❤️
Då Elias hade turen att kunna komma hem och hjälpa mig ( läs ta hand om mig), blev det mycket klart på gården. Hela flytten, två hundgårdar med rejäl hundkoja kom upp. Han lyckades också att underhålla och ta hand om mig, väldens bästa sambo❤️ Så nu har nästan alla hundarna flyttat hem och valpen Toleks Jorm har anslutit sig till flocken. En knubbsäl med mycket GO i. Trots att Folke är 3 veckor äldre och har både storleken och vikten som hjälper honom, så ger inte Jorm upp. Vi hoppas Jorm blir en bra och trevlig draghund.