Två veckor i USA

Kommentera
Tiden går fort när man har roligt. På måndag går flyget hem till Sverige igen, men först några dagar kvar att krama ut här i St Paul MN. Har hunnit med att shoppa, fiska, ätit god mat och umgåtts mycket med familj och vänner. Nytt för i år är att träningen har varit en del av semestern. På 14 dagar har jag haft 10 tränings tillfällen så jag är jätte nöjd. Oftast löpning på runt 6-7 km men även varit upp på 10:an och känt på vilket är bra inför blodomloppet i augusti där jag kommer att köra just 10:an. Nu på söndag kommer jag förmodligen att ställa upp i ett 5k här i USA. Första veckan var vädret helt okey och det kändes underbart att vara på semester. Denna vecka har vädret varit betydligt varmare och fuktigare vilket gjort att jag varit väldigt avundsjuk på er som kan dragträna hundarna hemma i Sverige. Väl hemma i Sverige blir det nästan bara att vända, redan onsdag eller torsdag åker jag norr över. Det blir att mysa lite i stugan i Hedeviken ( Vemdalen) för fiske och massa träning med hundarna. Länkar ganska mycket då jag har en hel del ny fiskeutrustning att prova 😛
Mer bilder och uppdateringar finns på instagram (emzyhusky)
 
Bild från stugan vid Bear Lake
 
Första löpturer på semestern 
 
Milen avklarad i ett lugnt och sköt tempo 😅
 
Vi tog även en lite tripp till Taylors Falls som har en underbar park.
 
Lite mer löpning, paus och stretching. Japp det är Mississippi och nej igen piss i den 😁
 
Löpningen från i morse 4,5 Miles. Vi passerade även en gångtävling där vi fick höra att de bästa i USA deltog, dock från typ 70+ och uppåt. På bilden syns åter igen Mississippi och "downtown" St Paul.
 
Har varit jätte dålig på att ta bilder denna tripp, men ska försöka bättra mig. Har ju några dagar kvar.