Uppdatering efter helgen 😊

En kommentar
Helgen har varit rĂ€tt lugn. Lördag morgon fick Zero och Maggie ett tungt och hĂ€rligt trĂ€ningspass. De drog en av Ellens tunga 3-hjulingar. Blev en runda pĂ„ 3 km. Aldrig sett Zero vara sĂ„ taggad, han hoppade och skrek och ville ivĂ€g 😳 KUL. Maggie Ă€r fortfarande tjock. EfterĂ„t körde jag ett hĂ€rligt 3-spann med favoriten Varga i singel led. Malva och Tea i wheel. Samma runda dĂ€r men med tvĂ„ korta vatten pauser. Inga konstigheter dĂ€r. Annars har helgen spenderats med att kolla pĂ„ tomt för ev husbygge. Vi var Ă€ven pĂ„ en visning av en gĂ„rd. Mycket tankar och pengar som kretsar i huvudet just nu. Denna vecka startade dock tidigt och pĂ„ bĂ€sta sĂ€tt, dragtrĂ€ning 😊 kl 03.30 ringde klockan och en kvart senare selade jag pĂ„ hundarna. 6.6 hĂ€rliga km runt munksjön. 3 veckor framĂ„t nu sĂ„ jobbar jag förmiddag, ska bli intressant och se hur jag lyckas slĂ„ om och gĂ„ upp tidigt. I morgon Ă€r det jubel joggen i NĂ€ssjö dĂ€r jag kommer att delta, Zero fĂ„r Ă€ran att springa med 😊
 
Zero och Maggor nöjda efter en tung trÀning.
 
Varga vÀntar pÄ att Malva, Tea och jag ska bli klara sÄ att vi kan köra igen.
 
"Jag var redo igĂ„r, vad vĂ€ntar ni pĂ„" Varga Ă€r taggad för att jobba 😊
 
Zero och Maggie pÄ morgonens dragrunda runt munksjön. vattenpaus med "centrala" Jönköping i bakgrunden.
 
Huset som vi har planer pÄ att bygga, lÄngt kvar Ànnu och det Àr bara rÀknat pÄ det en sÄ lÀnge.
 
1 Filippa:

skriven

JÀttefina hundar! Vad Àr Varga för ras/raser? :)

Svar: Varga har en massa blandningar i sig men lite Ă€r Hound, Husky och saluky :) hon Ă€r en underbar individ som Ă€lskar att jobba och bada 😊
Emzy Husky Racing