Snabb runda och ny släde

Kommentera
Förkylningen börjar släppa eller rättare sagt astman börjar släppa. I morse runt kl 10.00 intervjuads vi av tidningen. Vi = 5 tjejer från Norråker som tävlar medel och långdistans. Vi stöttas av våra nära och kära och hela bygden. Jag, Kristen, Ida, Lovisa och Petra. Fick också paket från Vargkläder med massa underbara kläder. Åkte sedan till bästaste Anna som hjälpte mig att fixa SM jackorna, tusen tack❤️ efter det passade jag på att träna Edda, Jojo, Light och Mythra med släden som jag lånat av Petra. Gillade släden så mycket och fick också köpa den. Så en släde rikare idag 😁 hundarna gick fruktansvärt bra och vi tuffade runt 10 km med en medel hastighet på 31.6 km/h 😳 antar att hundarna var väldigt glada av att komma ut. Nu sitter jag och myser med Lena och kollar på farmen. I morgon packas allt i bilen och jag, Elias och Lovisa far mot SM och Nornäs. Mer information om Vargkläderna kommer 👏🏻