Så var det fredag

Kommentera
 
Tiden rullar på och det kändes som att det var måndag redan igår. Trivs bra på mitt jobb här på Polar husvagnar. Innan har jag faktiskt jobbat några år på Kabe, så nu har man bytt ut den röda färgen mot blå. Meningen var att jag skulle jobba här fram till semestern, vilket jag också ska göra men har fått erbjudan om förlängning efter semestern och som konstruktör. Väldigt intressant och ett roligt erbjudande. Samtidigt så har jag ett annat företag som önskar mig efter semestern. Men jag trivs bra här i de blåas lag och har bestämt mig. 
Igår hörde Morakniv av sig och efter lite prat så är vi nu också ambassadörer för Morakniv, vilket kommer bli väldigt roligt. Lite knivar har skickats så snart kommer ni få se ett helt gäng knivar och läsa om vilken/ vilka vi föredrar. Edda, Light och Albin var med på en härlig promenad nere vid sjön igår. Så vacker och fridfullt och hundarna njöt ordentligt. I helgen får vi se vad som väntas men förmodligen massor av härliga promenader, badning och fotografering.