Fredagen började inte bra

Kommentera
Hela natten har jag legat vaken, det har pipit, kliat och varit obehagligt. Medicinen hjälpte en aning men efter ett tag var det tillbaka igen. Astman gjorde sig påmind så här i förkylningstider. Natten har alltså varit jätte jobbig och när det var dax att åka till jobbet fick jag faktiskt ringa in och säga att jag inte kommer idag. För mig är astman värst när en förkylning är på gång, dom samarbetar verkligen så bra ihop! Det var länge sedan jag hade ett sådan kraftigt anfall, men det gick ju bra. Dagen har spenderats liggandes i sängen eller sakta vankandes mellan hus och hundgården. Minsta pulshöjande i detta och anfallen är tillbaka. Fick tid nu på eftermiddagen att åka in och andas lite, men då kändes det bättre så jag stannade kvar hemma. Nu är det bara tröttheten som är ett faktum och skakiga fingrar från all medicin. För övrigt var rörmokaren här och gjorde klart allt, underbart. Efter en massa skit och tråk idag så kan jag glädja er att minst en underbar sak kommer att hända i helgen. Nyfikna? Några vet redan om det. Men annars får ni se i nästa inlägg förmodligen 😁 trevlig helg på er och ta hand om varandra.❤️