Flytten närmar sig

Kommentera
Då har det börjats och packat. Sista dagen på jobbet är den 24/11 och flytten går den 25/11. Världens bästa pappa kommer ner och hjälper till så jag får en enkel och smidig flytt uppåt. Detta ställer han upp med eftersom att jag flyttat åt rätt håll enligt honom 😊 Huset är sålt och allt arbete med kontrakt, bank, överflytt av el, sopor, larm mm har påbörjats. Idag gick hela dagen åt att sitta i telefon. Det blev lite packning innan jag tog en timmes vila innan avfärd till nattjobbet. På fredag åker även Chipp till sitt ev nya hem. Han har skolats in så pass bra att de nya ägarna kan ta över och jag tror han kommer passa väldigt bra i den familjen. Idag åker även gänget till Lauf i Tyskland för EM, gänget som jag skulle ha åkt med. Men jag valde nu att att avstå då jag har mycket att packa och fixa för flytten. Önskar alla lycka till och hoppas ni får roligt.