Nya utmaningar 😊

En kommentar

DĂ„ var sista slĂ€dtĂ€vlingen över och jag har hunnit gĂ„ tillbaka till arbetet igen. BTT 2017 var tufft och Ă€n tuffare för de som körde 350:in. Stor eloge till er som genomförde och trotsade stormen. Vi slutade efter mycket sparkade och springandes pĂ„ en grym 2:a plats med endast 3 minuter upp till 1:a platsen. Jag Ă€r jĂ€tte nöjd med hundarna som kĂ€mpade hĂ„rt i de tung spĂ„ren och jag Ă€r nöjd med min egna insats ocksĂ„. SjĂ€lvklart hade det varit underbart om vi hade lyckats försvara vĂ„r första placering frĂ„n i fjol. Men att vinna bĂ„de 2:a och 3:e etappen Ă€r jag jĂ€tte nöjd med. 1:a etappen gick otroligt tungt och vi tappade helt enkelt för mycket tid. Men vi genomförde tĂ€vlingen med all hundar och utan skada. Tirkka gick sin sista tĂ€vling och hon har under hela tĂ€vlingen varit en glad hund som peppat och sporrat de övriga i spannet. SĂ„ tusen tack Tirkka för de tre tĂ€vlingarna jag fĂ„tt möjligheten och tryggheten att ha dig med ❀
Jag gör nu min sista mĂ„nad uppe i backarna, snön och sportshoppen i BorgafjĂ€ll. I maj vĂ€ntad nya utmaningar med jobb och jag har lite svĂ„rt att bestĂ€mma mig. Ska jag Ă„tergĂ„ till industriarbete eller jobba som "proffesionellt" handler? Det blir ett beslut som ska fattas och det Ă€r snart. FrĂ„gan Ă€r vad det bli 😊

FrÄn sista dagen pÄ Beaver trap trail 2017

 
 
1 alex :

skriven

spĂ€nnande med nya utmaningar ❀