Snart jul

Kommentera
Så har sista helgen innan jul passerat. Ytterligare en valp har lämnat, märks dock inte på bajs högarna i hundgården. På torsdag lämnar ytterligare en valp. Mythra har kommit igång bra efter valparna och går nu med helt i träning, dock med vindtäcke som skyddar tuttarna som inte riktigt hunnit återhämtat sig. Då jag inte kommer att tävla nått i år så kommer svärfar Rickard att hoppa in och köra. Vildmarksracet i slutet på januari är först ut. Men i stället för de 6-8 hundar jag tänkt kört, så slår han på stort och kör 12-14 hundar i stället 😊 Dock har inte alla hundarna stamtavla så han kommer göra i A-klassen. Men alla är huskies. Inte nog med att jag haft och fortfarande har en jätte jobbig graviditet så har man valt att avsluta min provanställning hos Polar. Jag vet mycket väl att det är pga graviditeten, men man valt att säga pga av att jag inte passade där för att jag inte ska kunna stämma dom. Men sånt skit ska inte få trycka ner mig. Blickar framåt och ny anställning väntas hos 69 grader nord ❤️ kärt återseende och ett jobb jag kan göra trots foglossning.