Ny vecka, nya tag

Kommentera
Måndagen börjar med återbesök hos läkaren. För en vecka sedan fick jag ett foglossningsbälte som jag mer eller mindre har levt i. Tyvärr blir det inte bättre utan snarare sämre. Mesta delens på höger sida, förmodligen pga en gammal knäskada som börjat spöka igen då belastningen blir fel. Den konstanta molande värken lever jag med dagligen. Varje morgon efter en natt som borde gjort mig utvilad och fylld av energi, intalar jag mig själv att det är en morgon utan värk, solsken och fågelkvitter. Men bara genom att vända mig om så påminner smärtan sig, kollar ut genom fönstret å det regnar, å stället för några söta fåglar som kvittrar och äter från talgbollarna utanför fönstret så är det en ekorre som tar hela bollen å försvinner. Men å andra sidan hade det kunnat vara värre. Så nu när frukosten är intagen, bältet runt höften är spänt så bär det av till Hoting och läkaren. Men idag är det i alla fall lite bättre, med vädret. 😊