Ingen rolig uppdatering

Kommentera
Ja denna uppdateringen blir inte så rolig. Nästa helg är SM och jag skulleha varit med. Tyvärr så har lite saker satt sopp för det som jag inte kan rå för. En låsning i höften samt inflammation i ländryggen och höften. Så det bli vila och återhämtning så gott det går. Där emot så kommer jag och Lena att åka ner till Falun. Edda ska tävla med Felicia i cykling och den nya valpen Folke ska hämtas hem. Så vi kommer ändå finnas på plats med Vildmannens drag under helgen.
Men trots tråkiga uppdateringar så finns det roliga också. Valparna växer så det knakar. Första kullen blir 6 veckor idag och Mythras kull blir 3 veckor. Tiden går så fruktansvärt fort och båda kullarna bor nu ute. Vi har än inte hunnit kommit igång med någon träning då det varit för varmt och fuktigt. Hoppas att kylan börjar komma snart och att min rygg läker som den ska. Till nästa vecka har Elias kommit hem också så då sätter det fart med hundgårdsbygge vid nya gården. Jag kommer förmodigen inte kunna hjälpa till så mycket, men får la peppa och se till att det finns mat och dryck i alla fall. Sedan hoppas vi at vi kan vara inflyttade på gården i slutet av månaden.