Lycka och sorg

Kommentera
Idag blev det officiellt att Madde och Edda kommer att representerar Sverige under EM:et i Nybro om någon vecka. Jag är så sjukt glad och lycklig för deras skull. Men jag är också så sjukt glad att jag själv har gjort ett så bra jobb med henne. Det är hos mig hon har formats, körts in och blivit den hund hon är idag. Så idag är jag faktiskt lite stolt över mig själv. Sedan är det väldigt sorgligt att hon inte är kvar. Jag ångrar inte mitt beslut, det är bara fortfarande tufft. Eddapeddan hade inte kunnat få det bättre. Madde tar tillvara på hennes starka sida och förstärker den. Tillsammans kan de nu utvecklas och nå toppen. 
Vi kommer att stötta dom hela vägen. Till nästa år planerar vi även på att ta vår kull med valpar på henne. Så det ska bli sjukt spännande. 
Så åter igen STORT GRSTTIS Madde och Edda, vi kommer att heja fram er 🧡💪🏻
(null)
Edda som valp 😍